محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

پرداخت قبض های خود به صورت اینترنتی

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۲۲ ب.ظ

پرداخت قبض های خود به صورت اینترنتی

روزانه صدها اصله درخت در کشور ما جهت تولید کاغذ و سایر محصولات سلولزی قطع می شود درختانی که سرمایه ی این کشور و فرزندانمان می باشد و وظیفه هر ایرانی می باشد که در حفظ و گسترش درختان و جنگلها کوشا باشیم شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که چگونه می تواند در حفظ این سرمایه ی ملی و میراث گذشته گان سهیم باشد ما در این مقاله به سوال شما پاسخ می دهیم.

به طور روزانه تعداد 40 اصله درخت به منظور چاپ قبض برای برق، آب، تلفن ثابت و تلف همراه قطع می شود شما می توانید با پرداخت قبض های خود به صورت اینترنتی و انصراف از دریافت قبض چاپی سهم تاثیرگزاری در این مسئله داشته باشیم.

پرداخت قبوض

در این مقاله سعی شده است که روش دریافت قبض همراه اول به صورت غیر چاپی و از طریق اینترنت، ایمیل و پیامک برای شما توضیح داده شود و همچنین روش های پرداخت قبوض به صورت اینترنتی نیز کامل درج شده است.

جدیداً همراه اول به منظور کمک به حفظ محیط زیست امکانی را فراهم کرده که مشترکین سیم کارت های دائمی بتوانند قبض همراه اول خود را از طریق ایمیل دریافت کنند که البته این امکان به صورت کاملاً رایگان از سوی همراه اول ارائه شده است. مشترکینی که مایل هستند در پایان هر دوره پرداخت قبض همراه اول خود را از طریق اینترنت و ایمیل به صورت رایگان دریافت کنند و به صورت اینترنتی نیز عملیات پرداخت قبض را انجام دهند میتوانند از این روش برای فعال سازی این امکان استفاده کنند :
یک حرف E به شماره 990009 ارسال کنند.
پس از ارسال این پیامک شما پیامکی را دریافت خواهید کرد که از شما میخواهد که ایمیل خود را به شکل زیر به همین شماره ارسال کنید :
E,yourmail@domain.com

پس از ارسال آدرس ایمیل خود به همین شماره، شما نخستین قبض همراه اول خود را از طریق اینترنت دریافت خواهید کرد. و میتوانید آن را از طریق اینترنت و پرداخت قبوض اینترنتی، اقدام به پرداخت آن نمایید.

مشترکین دائمی همراه اول میتوانند از دریافت قبض کاغذی انصراف دهند، برای انصراف از دریافت قبض به صورت کاغذی می توانید از روش زیر استفاده کنید:
انصراف از دریافت قبض همراه اول به صورت کاغذی می تواند به حفظ محیط زیست کمک کند، شما میتوانید با ارسال عبارت E1 به شماره 990009 از دریافت قبض همراه اول انصراف دهید و قبض خود را به صورت اینترنتی و یا از قسمت پرداخت قبوض ایتور استفاده کنید .

انصراف از دریافت قبض چاپی کمک بزرگی در حفظ و نگهداری درختان می کند.

روش پرداخت اینترنتی قبوض:

برای پرداخت قبض همراه اول و یا هر قبض دیگری مانند قبض آب، قبض برق، قبض تلفن ثابت، قبض گاز و ... ابتدا به سایت ایتور مراجعه نمایید.

سپس به قسمت پرداخت قبوض مراجعه نمایید و با وارد کردن شناسه قبض و شماره پرداخت اطلاعات قبض خود به همراه مبلغ آن را مشاهده می نمایید و حالا میتوانید با انتخاب درگاه و کلیک بر روی دکمه پرداخت، قبض خود را به راحتی هرچه تمام تر پرداخت نمایید.

کپی شده از دریافت قبوض همراه اول از طریق ایمیل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی