محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

پرداخت آنلاین قبض موبایل

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۱ ب.ظ

خدایا عجب از آدمی، که نشانه‌ هایت را می‌بیند و انکارت می‌کند و عجب از تو که انکارش را میبینی و مهربانی میکنی . . .

به همسرم میگم عزیزم ناهار چی پختی؟ میگه زهرمار. فکو فامیله داریم؟ ( توضیح 4جوک : خوب فکر کن ببین شاید سالگرد ازدواجتونه ؟!! )

خدا را دوست دارم چون هر چه دارم از او دارم،اگر عاشقم از اوست،از صادقم صداقتم از اوست،اگر شادم شادیم از اوست اگر زندگی میکنم زندگیم از اوست... شاید اگر انسانیت هم مارک دار بود خیلی از آدمها به تن می کردن پرداخت قبض موبایل بهشت برین آسمانی گمشده من... بودن با "تو" در همین زمین خاکی ست.

پرداخت قبض موبایل

احتیاج به مستى نیست! یک استکان چاى هم دیوانه ام میکند وقتى میزبان چشمان تو باشم. قبض موبایل خدا یک زن آفرید یک مرد... موندم پس این همه نامرد ازکجا پیدا شد ؟!؟!؟

پرداخت اینترنتی قبض موبایل

سلامتی اون پدری که شادی شو با زن و بچش تقسیم میکنه اما غصه شو با دود سیگارش... پرداخت قبض موبایل از طریق ایتور این است دنیای امروز: نگاه کودکش پر از آرزوست... نگاه جوانش پر از حسرت.... و نگاه سالمندش پر از افسوس.... انصاف نیست دنیا آنقدر کوچک باشد که آدم های تکراری را روزی صد بار ببینیم....

پرداخت آنلاین قبض موبایل

سهراب سپهری: پرده را برداریم / بگذاریم که احساس ، هوایی بخورد. سرویس پرداخت قبض موبایل ایتور یک روح افسرده ، شما را سریع تر از یک میکروب از پا در می آورد. خدایا!.... همه از تو می خواهند..بدهی.... من از تو می خواهم: بگیری... خدایا!... این همه حس دلتنگی را از من بگیر...

پرداخت قبض موبایل

عـیـد را بـهـانه نـمـیـکـنـم تـا یـادت کـنـم چـون بـیـادت هـسـتـم خـوبـی هـایـت را بـهـانـه مـیـکـنـم تـا عـیـد را بـه تـو شـادبـاش بـگـویـم پـیـشـاپـیـش عـــیـــدت مـــبـــارک دوسـتـه مـن

عید نوروز را به گلهای یاس بهشت آرزوهایم ،پدر و مادر عزیزم که عطرشان پایدار ومهرشان ستودنی است تبریک می گویم ، سال نو مبارک

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۵
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی