محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

فروشگاه کارت شارژ رایتل

دوشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۲ ب.ظ

را افتادم مقصدم دیدار توست نمیدانم چه مدت در راه خواهم بود 1 روز 1ماه 1سال... اما لحظه ای درنگ نخواهم کرد تا در آغوشت آرام گیرم

خرید شارژ رایتل

گر آن نامهربانم مهربان بی چرا از دیدگانم خون روان بی اگر دلبر بمو دلدار می‌بو چرا در تن مرا نه دل نه جان بی خرید اینترنتی شارژ رایتل تو دوری از برم دل در برم نیست هوای دیگری اندر سرم نیست بجان دلبرم کز هر دو عالم تمنای دگر جز دلبرم نیست

شارژ رایتل

از عالم کفر تا به دین یک نفس است/وز عالم شک تا به یقین یک نفس است/این یک نفس عزیز را خوش میدار/کز حاصل عمر ما همین یک نفس است کارت شارژ رایتل را اینترنتی خرید کنید ستاره من.. حتم دارم امشب از آن شبهایی است که به من چشمک زده ای که چشم از تو بر نمیدارم..

سایت خرید شارژ رایتل

بگذار س-ک-و-ت قانون زندگی من باشد ... وقتی واژه ها درد ان را نمی فهمند... خرید کارت شارژ رایتل فکرنکن تودنیاتنهایی، بدون یه تنهاهست که توبراش یه دنیایی

فروشگاه کارت شارژ رایتل

اتل متل باقالی*مثل خودم باحالی*یه بوس برات میفرستم باطعم پرتقالی* خرید شارژ رایتل شعبان شدوپیک عشق ازراه آمد/ عطر نفس بقیه"اله آمد/با جلوه سجادوابوالفضل وحسین/یک ماه و سه خورشیددراین ماه آمد.

قشنگ ترین لحظه زندگی اونوقتیه که عشقت داره یواشکی بهت نیگا نیکنه تو هم بهش نیگا میکنی و مچشو میگیری و اون هم قند توی دلش آب میشه ولی تو رو به حرمت این نگاه زیبا دلشو نشکن ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۴
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی