محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

فروشگاه اینترنتی شارژ رایتل

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۲۹ ق.ظ

دعایِ این شبها : خدایا ... قربون بزرگی و عظمتت اینجا ژاپن نیست خونه هامون محکم باشه هوای ما رو داشته باش! مرسی ♥

مامانم تو فیسبوکش یه پست گذاشته بعد نیم ساعت به من زنگ زده می گه زود باش پست منو لایک کن وگرنه شیرم را حرومت می کنم !! !! فک و فامیله داریم ؟

تازه فهمیدم چرا پشت سر مرده ها آب نمی ریزند … چون این دنیا ارزش برگشتن ندارد … ! فروشگاه اینترنتی شارژ رایتل یه روزی من بودم نفسش ولی بعد شدم عامل تنگی نفسش رفت سراغ یه نفس تازه !!!

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

بعضی وقتا دوست داری عشقت کنارت باشه ... محکم بغلت کنه و بذاره که ب تمام وجودت اشک بریزی بعد اروم تو گوشت بگه " دیوونه من که باهاتم" سایت خرید شارژ رایتل دقایقی توی زندگیت هست که اونقدر دلت برای عشقت تنگ میشه که دلت میخواد اونو از تو رویاهات بکشی بیرون و توی دنیای واقعی با تمام وجودت بغلش کنی و بهش بگی دوستت دارم..

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

شمارم توگوشیت تارعنکبوت گرفته (طرح خجالت دادن بی وفاها) کارت شارژ رایتل آقا ما سال دوم راهنمایی تیزهوشان که بودیم درس فیزیک هر کس تو امتحان بیشترین نمره رو میاورد میشد مبصر کلاس آقا ما از اول سال تا نوبت اول نمره اول رو آوردیم و بقیه توکف بودن ، اولین امتحان بعد از نوبت اول من یه نمره از دوستم کم آوردم آخه ما خودمون برگه ها رو تصحیح میکردیم نه اینکه هر کس برگه خودش ها ! خلاصه یکی از دوستام الکی نمره منو 2 نمره بیشتر کرد من شدم مبصر اما چشمتون روز بد نبینه فرداش عذاب وجدان گرفتم با همه در میون میذاشتم تو کلاس فیزیک از استرس میمردم که نکنه دوستام منو لو بدن خلاصه اون سال همش استرس بود اما آخر لو نرفتم

خرید شارژ رایتل، شارژ رایتل

نشستم روبروی لپ تاب,مثل بچه های مودب مامانم میگه:پاشو بیا,با هم فیلم نگاه کنیم,اینقدر اس ام اس نزن,]پولش میاد فک و فامیله داریم شارژ رایتل بنده خدا پول برداشته بود داشت میرفت مواد بخره توراه پلیس دید سریع پولو انداخت تو جوی اّب

مامانم میگه وقتی رفتم پرینت تلفن رو گرفتم معلوم میشه چه سایتای مستهجنی میری!!! فک و فامیله داریم؟

یک کاغذ سفید را هر چقدر هم که سفید باشد کسی قاب نمی گیرد ،برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت...!!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۴
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی