محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

فروشگاه شارژ رایتل

شنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۴۵ ب.ظ

خرید کارت شارژ رایتل

خرید اینترنتی شارژ رایتل از ایتور
مخــــــــــاطب خاص همیشہ به ایڹ معنـــــا نیست
ڪہ بهتــــــــــرینت بـــــاشہ...
گاهے بـــــہ ایڹ معنیہڪـــــہ میتـونہ
خــــــــــیلے خـــــاص
خــــــــــوردت ڪنہ...
#واقعیت #طنز
#نازلــــــــــے
شارژ رایتل

خرید اینترنتی کارت شارژ رایتل
من
بازمانده ی جنگی هستم
که سال ها پیش
بین قلب من و
چشم های تو، درگرفت؛

قلب من شکست و... جنگ، تمام شد !

حالا من
جانبازی هستم تنها
که با آخرین ترکش های رفتنت
نفس می کشم...
خرید شارژ رایتل ☜قهـــــر ڪن...🙈👈😿
☜ۅلـــــے حـــ🙊ــرف بـــــزن😔
کارت شارژ رایتل

ﭘﺴﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﺁﺩﻡ ﻫﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﺑﺮ ﺭﻭﯼ ﻧﻘﻄﻪ ﺿﻌﻒ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﮕﻮﯾﺪ، ﺷﻮﺧﯽ
خرید آنلاین کارت شارژ رایتل
دلم لک زده برای یکبار هم که شده
باران که می بارد
تو در خیالم که نه ,
در کنارم باشی ...
خرید آنلاین شارژ رایتل

رایتل
گاهی بی صدا نگاهت میکنم …
مرا ببخش برای این نگاه های پنهانی ،
شاید اگر بغضم فرو نشیند
صدایت کنم … .

#دریااااا
خرید اینترنتی شارژ رایتل

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۹
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی