محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

سرویس خرید کارت شارژ همراه اول ایتور

يكشنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۰ ب.ظ

شارژ مستقیم همراه اول

خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت
به چه تشبیه کنم نام #تو را
به بهار یا به آبی زلال دریا !
ساده تر میگویم

#تو تمامیت احساس منی


{برای #ﺗــــــــﻮ}
خرید آنلاین کارت شارژ همراه اول
به تو 🌷 نیاز 🌷 دارم مثل
🚹آدم به حوا🚺
نه ... نه ... مثل آدم به ” هوا “

#ستاره
خرید اینترنتی شارژ همراه اول

خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور
چه قدر من دیدنَت را دوست دارم؛
در خواب
در غروب
در همیشه ی هرجا

هرجا که بتوان تو را دید،
صــدا کرد
و اَز انعکاس نامَت کِیف کرد!

چه قدر من دیدنِ تو را دوست دارم...

❤#عاشقانه ❤#دلنوشته ❤#احساسی ❤
خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول
ﻭﻗﺘﯽ ﺩﻟﺘﻨﮓ ﺑﺎﺷﯽ
ﺗﻤﺎﻡ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﯾﮏ ﺳﺎﺣﻞ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪ ﺗﻮ ﺑﺪﻫﻨﺪ
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ
ﺩﻝ ﺗﻮ ﺑﺎﺭﺍﻧﯿﺴﺖ
ﺧﯿﺲ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺩﺭﯾﺎ
ﺧﺮﺍﺏ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﻣﻮﺍﺝ ...
ﺁﺩﻡ ﭼﻘﺪﺭ ﺯﻭﺩ ﭘﯿﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ؛
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺣﺴﺎﺳﺶ ،
ﺍﺿﺎﻓﻪ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺩﺭﮎ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﺳﺖ !.
خرید شارژ همراه اول

خرید آنلاین شارژ همراه اول
شارژ همراه اول صدایم کن، چو لب وا می کنی عشق است
خودت را در دلم جا می کنی عشق است

تو با شرم قشنگ عمق چشمانت . . .
مرا وقتی تماشا می کنی عشق است

#واقعیت
گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شودگاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
گاهی با یک کلمه ، یک انسان نابود می شود
گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند

مراقب بعضی یک ها باشیم

در حالی که ناچیزند ، همه چیزند . . .
خرید کارت شارژ همراه اول

سایت ایتور

خرید شارژ همراه اول از سایت ایتور
بیچاره,,,,,چوب کبریت,,,,,!!!!!!!
,,اتش,,از ,,سرش,,شروع شد
وبر,,,,,,,,,جانش افتاد.
،،،،،،،،،،،،،،،،،مواظب افکارتان باشید،،،،،،،،،،،،،،،،،
سرویس خرید شارژ همراه اول ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۱
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی