محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

همراه اول

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۱ ق.ظ

سرویس خرید کارت شارژ همراه اول ایتور

خرید اینترنتی شارژ همراه اول
چه دعایی کنمت بهتر از این: که خدا پنجره باز اتاقت باشد عشق محتاج نگاهت باشدعقل لبریز زبانت باشد و دلت وصل خدایت باشد....#واقعیت #درد_دل #عاشقانه #دلتنگی #حکیمانه #عارفانه
همراه اول
این روز ها کسی نیست تنهایی ات را پر نمی کنند

فقط خلوتت را می شکنند.... تنهایی هایت را با یاد خالقت پر کن#تنهایی
خرید آسان شارژ همراه اول

خرید اینترنتی کارت شارژ همراه اول
من عاشقانه میکنم نگاه بر دو چشم تو
توتازیانه میزنی ب چشم وبرنگاه من
چوآفتاب میشوم دمی ک گرم وروشنت کنم
چو ابر تیره میشوم ک سدنهی ب راه من
خراب تراز این کسی نمیشود که من شدم
تو هرچه میکنی بکن سزایت با خدای من
خرید آنلاین شارژ همراه اول
تو نیستی و من تا الهه ی صبح به نور چراغ خیره میشوم
.
.
.
.
مگر نمیدانستی بانویت از تاریکی میترسد که تنهایش گذاشتی ...
#حقیقت_تلخ #درد_دل #عاشقانه #تنهایی #دلتنگی
خرید شارژ همراه اول بر بستر اینترنت

شارژ مستقیم همراه اول
خرید شارژ همراه اول میگویند دلتنگش نباش...
خدای من انگاربه آب میگویند
خیس نباش!!!!!
#واقعیت #حقیقت_تلخ #درد_دل #تنهایی #دلتنگی
روز محشر وقت پرسیدن زمن رب جلى/ گفت تو غرق گناهی؟گفتمش یارب بلى / گفت پس آتش نمى گیرد چرا جسم و تنت؟ / گفتمش چون حک نمودم روی قلبم " یا علی /التماس دعا
خرید شارژ همراه اول

سایت ایتور

شارژ همراه اول
ثانیه ها قمار بازی می کنند سر نبودنت ...
من کنار میکشم .....اگر هم باشی دیگر من نیستم ...

"تاوان"

سنگینی بود .....


بازی نکرده ......

"من"

" باختم "
# همیشه.آرزوی.محال.
#درد_دل ##دلتنگی
خرید کارت شارژ همراه اول از سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی