محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

صدای جادویی ایرانسل

سرویس تغییر صدای ایرانسل (صدای جادویی)

ایرانسل اپراتور دوم کشور این روز ها طرحی با نام صدای جادویی ایرانسل را اجرا کرده که نظرات موافق و مخالف زیادی را به سمت خود جذب کرده، این طرح با نام صدای جادویی ایرانسل شناخته می شود. شاید به یاد داشته باشید که سال های گذشته این امکان با آمدن هندزفری های تغییر صدا پیاده سازی شده بود و یا توسط گوشی های GLX می توانستیم صدای خود را هنگام تماس تغییر دهیم ولی هم اکنون ایرانسل این ویژگی رو بدون نیاز به هیچ وسیله و سخت افزار خاصی در اختیار مشترکین قرار داده است و کاربران زیادی ترغیب به امتحان این ویژگی جدید ایرانسل شده اند، با ایتور همراه باشید تا این سرویس جدید ایرانسل را مورد بررسی قرار دهیم و آن را ارزیابی کنیم.

با استفاده از این طرح (تغییر صدا در ایرانسل) شما با تعداد محدودی از صداها روبرو هستید که میتوانید از هر کدوم از آنها برای یک مکالمه خاص استفاده کنید. به عنوان مثال برای تبریک تولد به فرزندتان میخواهید از صدای یک شخصیت کارتونی استفاده کنید با استفاده از این طرح شما میتوانید پیام تبریک تولد خودتان را برای فرزنتان ارسال کنید. با استفاده از این سرویس شما یک صدا رو به عنوان صدایی که میخواهید برای شنونده پخش شود انتخاب میکنید سپس تا انتهای مکالمه این صدا به عنوان جایگزین صدای شما برای شخص شنونده پخش خواهد شد، تا زمانی که شما این طرح را لغو کنید.


نحوه ی فعال سازی صدای جادویی ایرانسل

برای استفاده از این سرویس می بایست هم شخص تماس گیرنده و هم شخص مخاطب از سیم کارت های ایرانسل استفاده کنند به بیانی دیگر سرویس صدای جادویی (تغییر صدا با ایرانسل) یک سرویس داخل شبکه و ایرانسلی است. برای استفاده از این طرح فقط کافی است که هنگام شماره گیری قبل از شماره مشترک مورد نظر شماره 7272 قرار دهید در شکل زیر نحوه استفاده از این سرویس را مشاهده می کنید:

صدای جادویی ایرانسل

در حین مکالمه بر ای انصراف از این سرویس کافی است که عدد 0 را یک بار بزنید تا صدای شما به صورت عادی منتقل شود.

بد نیست که در استفاده از این سرویس ایرانسل از نکات زیر آگاه باشید:
در مکالمه هایی که از این سرویس استفاده شده است به شخص دریافت کننده ی تماس اعلام میشود که صدا با استفاده از سرویس تغییر صدای ایرانسل (صدای جادویی) تغییر یافته است.
تعرفه استفاده از این سرویس برای مشترکین اعتباری ایرانسل دقیقه ای 920 زیال میباشد که طبق معمول از شارژ ایرانسل آنها کسر میشود و برای مشترکین دائمی دقیقه ای 499 زیال می باشد که بر روی قبض آنها محاسبه میشود و میتوانند قبض خود را به صورت اینترنتی و با استفاده از سرویس پرداخت قبوض سایت ایتور پرداخت نمایند.
برای لغو این سرویس می توانید کلید صفر را بزنید فقط توجه داشته باشید که با این کار تغییری در هزینه ی مکالمه ی شما ایجاد نمیشود و همان 920 ریال برای سیم کارت های اعتباری و 499 ریال برای سیم کارت های دائمی که از شارژ ایرانسل آنها کسر میشود محاسبه خواهد شد.
در هر زمان هر کدام از طرفین مکالمه می توانند این سرویس را با فشردن عدد صفر لغو کنند.
برای تغییر صدای خود حین مکالمه میتوانید یکی از اعداد یک تا سه را شماره گیری نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۳۵
گل باجی معصیم