محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

کارت شارژ ایرانسل

يكشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۱۳ ب.ظ

شارژ ایرانسل

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل
.
.
چه اضطرابى به دل شهر انداخته اى
از وقتى پا به تهران گذاشته اى!!!
.
میترسند "میلاد" تو را ببیند
دلش بلرزد...
شهر ویران شود!!!
.
.
#تهران
فروشگاه شارژ ایرانسل
یادم باشد که امید خوشبختانه از دست دادنی نیست . . .
آنهم امیدی که رو به سمت خدا باشد . . . !

شارژ فروشی ایرانسل

کارت شارژ ایرانسل
اگــــر دیوانگی نـیـسـت پس چیست ؟ وقتی در این دنیای بـه این بزرگــــی دلت فقط هــــــــــوای یک نفر را میکند...!
شارژ ایرانسل دلــــــم کمـــی هــــذیون میخـــــواهد...
بگـــو هــنوز دوســـم داری...

#ستایش_بانو #عاشقانه #دلنوشته #احساسی
خرید شارژ ایرانسل

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل

در کنار تو
حتی سرمای زمستان هم
نمی‌تواند من را از تو دور کند،
تو با گرمای وحودت
و با گرمی دستهایت
بهترین حس
در زمستان را به من هدیه کردی!
خرید آنلاین کارت شارژ ایرانسل
آدم ها آرام آرام پیر نمیشوند..
آدمها در یک لحظه ..
با یک تلفن...
با یک جمله ...
با یک نگاه ...
با یک اتفاق....
با یک نیامدن..
با یک دیر رسیدن.
با یک "باید برویم"..
وبایک "تمام کنیم" پیر میشوند
آدمها را لحظه ها پیر نمیکنند.
آدم را آدم ها پیر مےکنند.
خرید آنلاین شارژ ایرانسل

فروشگاه کارت شارژ ایرانسل
باید قهر کردنمان تازه باشد
من خسته‌ام از قهرهای تکراری

از این قهرهایی باشد که من
با اخم ، یقه‌ی پیراهنت را صاف می‌کنم
تو با لبخند نگاهم می‌کنی
و یواش درِ گوشم می‌گویی :
یقه که کنده شد هیچ
این دل هم ، از این همه اخم
تکه تکه شد
می شود آشتی کنی ؟
خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور
زن بوده ای تا بحال؟
آرزوهایت برود؟!

های های ظرف بشوری. .
های های جارو بزنی. .
های های رخت پهن کنی. .

زن بوده ای تابحال؟
که پاک شود ریملت،
پشت پنجره. .
روبروی قطاری که
می برد مرد ِ آرزوهایت را.

سایت ایتور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۳
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی