محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

خرید کارت شارژ ایرانسل

دوشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل

خرید آنلاین شارژ ایرانسل
تـــا جُنـــون فـاصِـــله ای نیســتْْْ؛
اَز اینـــجا کــه مَنَـــمــْْْــ...
#درد_دل
#حقیقت
ﺑﺎﻭﺭ ﮐﻦ ﺗﻮ ﻫﻤﻪ ﺩﻧﯿﺎﻣﯽ / ﺑﺎ ﻣﻦ ﺑﺎﺵ ﺗﻮﯾﯽ ﮐﻪ ﺭﻭﯾﺎﻣﯽ
ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﻣﯽ ﻣﻮﻧﯽ / ﻗﺪﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﺣﺴﺎﺳﻮ ﻣﯿﺪﻭﻧﯽ
.
فروشگاه اینترنتی شارژ ایرانسل Etore

خرید کارت شارژ ایرانسل

فروشگاه کارت شارژ ایرانسل
عادت کرده ام به اینکه همیشه در بحران های زندگی ام خودم هوای خودم را داشته باشم وقتی بغض میکنم خودم خودم را در اغوش بگیرم ودلداری بدهم میبینی تنهایی
با هـمــه ی دردی کـه دارد
مرامرد بار اورده انقدر که با همه ی
نامردیا مردانه به خودم تکیه میکنم
به همــه گفتم
دوستش ندارم
بـــه خـــودم
چـــه بگویـم؟
شارژ ایرانسل

خرید شارژ ایرانسل از طریق سایت ایتور

خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل
خرید شارژ ایرانسل
✍ بَـــــــعضے وقتا‌…

بَـــــعضے آدما…

پشیـــمونــم میکنن…

ازایــــنکه یه زمانے…

در حقِشــون بَدی نکــــردم…⇨
بــاور کـــن دلـــم کــ میـــگیرد کســی نیــست دلـداریم دهـــد...
امیـد روز خوشـــحالی را دهـــد
دلـم ک میــگیرد فقــط اشــک های بی کسیــم جـاری میشــوند...
هیـچکس درد مـرا نمیــفهمد...
هیچــکس غـم چشـم هایم را نمیـخاند
من در خـود مرده ام...
#دلنوشتم
فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور

سایت ایتور

خرید اینترنتی شارژ ایرانسل
سهم من اززندگانی هیچ بود/
دل به هرکس خوش نمودم پوچ بود/رنج غربت به تن خسته نشست/
درد تنهای عمرم رو شکست/
روزگارم برخلاف آرزوهایم گذشت/

#فاز_سنگین
#واقعیت
#عاشقانه
گاهی دلشکستگی ها
باعث میشوند تا تکانی بخوریم
و بیدار شویم و به ما کمک می کنندبفهمیم چقدر
ارزشمان بیشتر از چیزی است
که به آن رضایت داده بودیم
شارژ فروشی ایرانسل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۴
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی