محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

محبوبه رضوی

داستان های زندگی من

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۵۴ ب.ظ

شارژ فروشی ایرانسل

شارژ ایرانسل
احسـاسـی تـَرین آدمـْا همـونـایـیَن کـه‍

اَدا سَنــگ بـودنـو درمیـیـارن...❥ً
کارت شارژ ایرانسل
دلم برا حضور نگاهت سخت دلتنگی می کند به کدام بهانه حواسش را پرت کنم #سیروس#
#دلتنگی #عاشقانه
خرید اینترنتی کارت شارژ ایرانسل

فروشگاه شارژ ایرانسل
برای با تو بودن دنیا را به هم زدم
تو
برای با او بودن
دلم را


#دلنوشته #درد_دل
خرید شارژ ایرانسل
باز می پرسی چه طور این گونه شاعر شد دلت؟

تو دلت را جای من بگذار شاعر می شود

#واقعیت#عاشقانه
خرید اینترنتی شارژ ایرانسل

خرید کارت شارژ ایرانسل از سایت ایتور
شارژ ایرانسل حرفایت شبیه برف اند!
از آن برف های بی موقع که
نزدیک بهار می بارد و فقط،
جان شکوفه های درختان را می گیرد!

" 4 آذر 1394 "


همه ی کارهایت را بخشیدم
جز آن تردید آخر هنگام رفتنت
که هنوز مرا
به برگشتنت امیدوار نگه داشته . . .
خرید آنلاین کارت شارژ ایرانسل

سایت ایتور

فروشگاه شارژ ایرانسل ایتور
ﺑﻪ ﺩﺷﻤﻨﺎﻧﺖ
ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭ ﻓﺮﺻﺖ ﺑﺪﻩ
ﺗﺎ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺩﻭﺳﺖ ﺷﻮﻧﺪ،
ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺖ
ﯾﮏ ﻓﺮﺻﺖ ﻫﻢ ﻧﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﺷﻤﻨﺖ ﺷﻮﻧﺪ،
ﺯﯾﺮﺍ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﺖ
ﺟﺎﯼ ﻋﻤﯿﻖ ﺯﺧﻤﻬﺎﯼ ﺩﻟﺖ ﺭﺍ ﺩﻗﯿﻖ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ...
فروشگاه کارت شارژ ایرانسل

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۳
گل باجی معصیم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی